mouse problem

Добрий день !
Цікава  в мене аиникла проблема з мишею :
Миша звичайна проста   PS/2
при завантаженні ядра   ввімкнені модулі
psmouse
mousedev
в налаштуваннях  X  вказано пристрій   /dev/input/mice
На роботі (де я інсталював систему  Debian Sarge Unstable  kernel 2.6.8 )
 все працює (працювало) добре
Дома лиш змінилась  клавіатура (замість  PS2  стала  USB )
клавіатура працює , Х вантажиться  правда  мишка відмовляється рухатись
Зміна налаштувань Х не дає нічого (міняв пристрій  та протокол )
В мережі пишуть жахливі речі (наприклад використати замість гнізда миші гніздол клавіатури )
Хто використовував  USB  клавіатуру та  PS/2 мишку одночасно ?

Хохлов Сергій