DNS

Merhabalar,

  Yeni debian squeze kullanıcısıyım. Debian'ı ilk kurduğumda DNS ayarlarında benim modemİn de İP  adresi olan  bir  servername adresi atanmış. Sizlerden yardım alarak  8.8.8.8  adresini girdim ve bazı sitelere ulaşır duruma geldim.
   Debian'dan önce KDE masaüstü nedeniyle KUBUNTU kurmuştum ve  bu sorunu yaşamadım. Ne yapmalı ki debian'ı ilk kuranlar da bu sorunu yaşamasın? Veya Debian kullanıcıları için bu kolay halledilebilecek bir sorun mu? Sanırım bilmediğim bazı şeyler var.

Teşekkürler

Yılmaz Tüfekçi