RE: rtl8168d-2.fw problemi.

Merhaba,

Usb belleği FAT olarak formatlayınca gördü. Yalnız .deb paketi olarak kopyalayınca okumuyor, rtl8168d-2.fw dosyasını görmesi gerekiyor. Ethernet kartını gördü görmesine ama ip alamadı, yani çalışmadı. Kurulumun ileriki bir aşamasında da donma yapınca ben de vazgeçtim. (Bu makinadan gıcık kapmış olabilir.Gülümseme)

firmware-linux-free_2.6.32-30_all.deb dosyası cd içerisinde '/pool/main/l/linux-2.6/' altında. Non-free firmware'ler buraya veya kök dizininde bulunan '/firmware/' klasörü altına .deb uzantılı olarak eklenirse kurulum esnasında cd'den okuyabilir belki, denemek lazım.

Ben Ubuntu kurdum.

İlginiz ve yardımlarınız için teşekkürler.

> [...]
>
> Dökümana göre firmware.tar.gz dosyasını belleğinizin kök (/) dizinine
> veya kök dizini altına yaratacağınız /firmware dizini altına atmanız
> yeterli olacak.
>
> Bu durum şöyle açıklanmış:
> "Eğer bir aygıt sürücüsü, olmayan bir firmware talebinde bulunursa
> debian-installer kayıp sürücüyü yüklemek için bir seçenek sunacak.
> Eğer seçilirse debian-installer mevcut aygıtları firmware dosyaları
> veya onları içeren paketler için tarayacak. Eğer bulunursa firmware
> güncel dizine (/lib/firmware) taşı nacak ve sürücü modülü yeniden

&g t; >> > da usb'ye kopyaladım ama halen aynı hata mesajını alıyorum. E thernet