RE: rtl8168d-2.fw problemi.

Merhaba,

Bahsettiğiniz linkteki firmware'leri (bunlara ilaveten http://packages.debian.org/squeeze/firmware-realtek adresindeki firmware-realtek_0.28_all.deb firmware'ini) indirmiş ve usb flash bellek üzerinden tanıtmaya çalışmıştım ama sorun devam etmişti. Şimdi aklıma geldi ve usb belleği kontrol ettim, dosya sistemi NTFS. FAT olarak formatlayıp tekrar denemek lazım.

Bu firmware'ler i386 (32 bit) ve amd64 (64 bit) kurulumlar için aynı mı? Benim kurmak istediğim amd64.

FAT olarak formatlanmış usb üzerinden tanıdığını düşünelim. CD'den sorunsuz kurulum için bu dosyaları debian CD'si içerisinde hangi klasör altına eklemeliyim?

Teşekkürler.