Tavsiye edeceğiniz Web Sunucusu (Hosting)

Merhaba Liste,

Kendime bir blog sayfası açmak istiyorum (Çoğunlukla ders notları yüklenecek ve ders için bir forum sayfası yapılacak) 100 MB'ı geçmeyecek bir hesap benim için uygun. Hangi Sunucu şirketini tavsiye edersiniz (Linux uyumlu olması  1.tercih sebibidir)? Ayrıca sizin Linux üzerinde kullandığınız blog programları hangisidir? Blog ve Html üzerine fazla bilgim yok ve nerden başlayacağımı bilmiyorum.

Hoşcakalın,
Ahmet