Re: Tavsiye edeceğiniz Web Sunucusu (Hosting)

Sizede merhaba :) gerçi iyi geceler desem daha yeri galiba :)

Bende Arkadaşımın (çok yakın bir arkadaşım o yüzden zaten güvenim çok fazla ona ) sistemini kullanıyorum www.axibilisim.com

Msn'den de destek veriyor , birçok referansı var dilerseniz ekleyebilirsiniz her konudada yardımcı olur..

İstediğiniz scriptleri vs. herşeyi kurabiliyor.Php üzerine ve aklınıza soru takılırsa ekleyin sorun hostu ondan almanız zorunlu değil hiç değilse yardımı dokunuz.

Linux / Cpanel Hosting / Her Türlü sunucu hizmeti sağlıyor vede %100 uptime ile...

Msn : mail@axibilisim.com

Kalın sağlıcakla...