Re: telekomun 25 nolu portu yasaklaması üzerine...

Tekrar selamlar,

asagidaki linkin alt kisimlarinda bulunan "Security" kismina goz atar
misin? Sana bir fikir verecektir..

http://www.securityfocus.com/infocus/1816

"then the portion of the connection that extends out of the tunnel is
not encrypted." diyor..

o zaman orada anlattigi gibi debug edip gecen icerige ve session'lari
takip etmen gerek bir sure..

Cunku normalde surada anlatildigi gibi trafigin ssh uzerinden kurulan
tunelden sifreli gecmesi gerek..

http://www.ssh.com/support/documentation/online/ssh/adminguide/32/Port_Forwarding.html

Saygilar

Karatas, Ozgur