Re: DVR Card ve Debian

Merhaba arkadasim ,

biz avusturalyada yaklasik dokuz yildan beri Linux tabanli kartlari
kullaniyoruz. Su anda bizim cihazimiz cok mukemmel calisiyor ve harhangi bir
sorunla karsilasmadik. Eger kullandiginiz kartlara ait program acemi
birileri tarafindan yazilmis ise linux de cok fazla basiniz agrir. Bu sirket
ilk olarak comart kartlarina program yaziyordu ama son bes yildir kendi
kartlarini da yapiyorlar ve genelde tecwell chitseti kullaniyorlar eger
isterseniz bu ekteki linki bakip sistemi inceleyebilirsiniz. Bu sirketin
ayrica avrupa ve ortadogu dagitim hakki da bizde.

www.emstone.com

we bizim sirket deyatlarimiz ise
www.meatechnologies.com.au
Eger bir sorunuz olursa yardimci olmaktan memnuniyet duyariz..

EROL