Re: deb ve deb-src hk.

* Kaynak kod derlemek için gerekli paketlerin kurulması
	su -
	apt-get update
	apt-get install dpkg-dev build-essential fakeroot

* Kaynak kod paketinin indirilmesi
	(normal kullanıcı olarak)
	mkdir /home/kullanıcı_adı/source
	cd /home/kullanıcı_adı/source
	mkdir paket_adı
	cd paket_adı
	apt-get source paket_adı

* Kodun değiştirilmesi
	cd paket_surum/src
	vim değiştirilecek_dosya

* Bağımlılıkların kurulması
	su -
	apt-get build-dep paket_adı
	exit

* Kaynak kodunun derlenmesi
	cd /home/kullanıcı_adı/source/paket_adı/paket_surum
	dpkg-buildpackage -rfakeroot -uc -b
		-uc		paketi imzalama
		-b		binary çıktı oluştur
		-rfakeroot	root olmadan derlemek için