Re: iptables - C++

iptables kullanıcı tarafında(user-space) çalışan bi uygulama. Aslı iş yapan kısım ise çekirdek tarafındaki(kernel-space) bir modül. Dolayısıyla iptables sadece belirli emirleri çekiderk modülüne aktarıyor. Tahminen /dev'deki bir aygıt veya /proc'daki bir dosya üstünden bu işleri yapıyordur. Siz de kaynak kodu inceleyip aynı işleri yapabilirsiniz. Fakat ilerde standartlar değişirse uygulamanızın kodlarını da güncellemeniz gerekecek. Ben olsam o işlere hiç girmeden system("") ile çalıştırırdım. Sonuçta, iptables parametrelerinin değişeceğini pek sanmıyorum...