Re: Selamlar, Lenny'i y

Okan Demir, 22.02.2009 tarihinde şöyle yazmış:
> Bir kaç gün önce Lenny'i NetInst CDsinden yüklemeye çalıştım.
> İndireceğim paketleri seçtim (desktop, laptop, temel sistem) ve paketler
> 2 saatte indirildi. "809 of 809 downloaded" gibi bir şey dedi. Fakat
> bundan sonra kurulum tıkandı. Yarım saatten fazla bekledim ve sonuçta
> bir ilerleme olmadı. Bunu 3 kere denedim, her seferinde aynı şonuç.
> Sorun ne olabilir? Bu bilgisayara ilk kez Lenny yüklüyorum. Testing
> aşamasındayken başka bir bilgisayara aynen yüklemiştim ve gayet iyi bir
> şekilde yüklenmişti.

"809 of 809 downloaded" yazdıktan sonra hiçbir şey çıkmıyor mu?
Çıkıyorsa, en son neler yazdığını gönderebilir misiniz?

Sabit diskin etkinlik ışığı yanıyor mu?  Lenny kurmadım ama eğer
grafiksel kurucu çalışıyorsa belki tek tek paketlerin kurulum mesajları
gösterilmiyor olabilir.  809 paketi kurmak da yarım saati aşabilir.