Selamlar, Lenny'i yüklemede bir sorun var!

Bir kaç gün önce Lenny'i NetInst CDsinden yüklemeye çalıştım.
İndireceğim paketleri seçtim (desktop, laptop, temel sistem) ve paketler
2 saatte indirildi. "809 of 809 downloaded" gibi bir şey dedi. Fakat
bundan sonra kurulum tıkandı. Yarım saatten fazla bekledim ve sonuçta
bir ilerleme olmadı. Bunu 3 kere denedim, her seferinde aynı şonuç.
Sorun ne olabilir? Bu bilgisayara ilk kez Lenny yüklüyorum. Testing
aşamasındayken başka bir bilgisayara aynen yüklemiştim ve gayet iyi bir
şekilde yüklenmişti.

Saygılar!