Re: wireless sorunu...

wireless düğmem açık.. windowsta sorunsuz çalışıyor.

o forumda belirtmiştim laptopu alirken içeriğinde wireless karti modelinde : Intel PRO/Wireless 3945ABG Kablosuz Erhernet

yazıyordu. ama bu serideki hickimsenin kartini windowsta Intel PRO/Wireless 3945ABG Kablosuz Erhernet için driver çaliştirmadığından firma genel bir duyuru yapip bu driverin kullanılması gerektiğini söyledi : http://www.ufotek.com.tr/suruculer/datron/Notebook/TWM/WinXP/qcom_wireless.rar yani wireless kartının intel değil de qcom olma ihtimali var. bende anlamadım bişey mail attım hem qcom firmasına hem aldığım yere de cevap yok daha.. yapılabilecek ne var ?