Re: wireless sorunu...

Sat, 28 Jun 2008 19:53:19 -0400, "hakan meric"
<hakanmeric007@gmail.com> :

> debian testing kullanıyorum..wireless'la ilgili sorunum var. sistem
> karti görmüyor.. sağolsun debianturkiye'den bir arkadaş kartima uygun
> driver buldu ama onuda düzgün yükleyemedik malesef yardım gerekiyor..
Oradakilerin de soyledigi gibi kartinizin lspci ciktisinda gozukmesi
gerekiyor. Bu "tanima" ile ilgili degil, Linux donaniminizin surucusunu
yuklemese bile eger donanimsal bir problem yoksa tum PCI cihazlari o
listede gorursunuz.

Kartiniz kapali olabilir mi? Her dizustu bilgisayarda kablosuz
cihazlari kapatmak icin boyle bir donanimsal dugme bulunur.

                   Doruk