Re: Çalışmalarında başarılar dilerim.

           İyi dileklerinize teşekkürler. Kamera olarak PHILIPS SPC900NC ı seçtim. Linux sistemlerde kullananlar var ve sorunsuz çalıştığını söylüyorlar. Philips in kendi sitesinde de linux sistemler için kullanılabilecek olan philips web cam driverları projesi olan PWC ye link var. Open source bu projeyi kullanacağım, dökümantasyon ve mail listesi iyi görünüyor. Herkese iyi çalışmalar.

--
Mahmut Kays