Re: debian depoları

On Wednesday 12 March 2008 14:47:50 Levent YILDIRIM wrote:
> depolarını eklemeniz daha mantıklı olur ama şu an&nbsp;<a class=rvts11
> href="ftp.tr.debian.org">ftp.tr.debian.org</a>&nbsp;çalışıyor. Yani bu özür
Merhaba,
Lenny için hala ftp.tr.debian.org, godel.bilgi.edu.tr güncelleme vermezken
ftp.de.debian.org ve ftp.fi.debian.org 11 paket, ftp.us.debian.org yaklaşık
20 paket güncelleme öneriyor. Ben hala depolar arasında böyle bir farkın
neden olduğunu, bunun sadece bir zamanlama problemi olup olmadığını merak
ediyorum.
Master bir depo topluluk tarafından güncellenip yansılar onunla senkronize
olmuyor mu? Böyleyse neden farklar var? Topluluk(lar) farklı depoları ülke ve
kendi şartlarına göre yarı bağımsız olarak güncellemiyorlardır herhalde.
En hızlı, en güvenli ve en kararlı lenny (diğer kullanıcılar için sarge, etch
veya sid) deposu neresidir diye sormak istiyorum.
İyi çalışmalar.

--
Zeki Çatav
http://zekicatav.tyih.gov.tr