Adam akıllı qmail

merhaba arkadaşlar debian etch üzerinde qmail çalıştırıyorum.
Daha önce 2-3 kez bu konu ile ilgili sormuştum.
Bir neticeye henüz ulaşamadım.
hotmail ve yahoo sorunu yaşamaktayım.
öncelikle temiz bir qmail kurulumu yapmak istiyorum (sorunun qmail yapılandırmam ile ilgili olduğunu düşünmeye başladım.).

hangi yamaları kurmalıyım? (libdomainkeys,custom patch vs... her bir nane olsun istemiyorum. smtp-auth yapmak istemiyorum.)
spf kaydım nasıl olacak? (kırk çeşit denedim yemedi.)
kısaca hotmail ve yahoo ya nasıl mail gönderebilirim.

Not: ters dns kaydım mevcuttur ve hotmail - yahoo postmaster sayfalarında ki kayıt formlarını doldurup gönderdim. zaten onları doldurmadan önce hiç gönderemiyordum şimdi junk ve bulk klasörlerine girebiliyorum şükür :). demekki bende bir sorun var diye düşündüm. fedora ve centos sunucularım var onlar ile gönderebiliyorum (qmail-toaster ile kurdum.)

Merak ve sabırla yanıtlarınızı bekliyorum.

Kolay gelsin.

Atıf CEYLAN