Re: Spam flood

Merhaba,
bu konu daha önce de Debian resmi geliştiricimiz Murat Demirten ile
görüşülmüştü. Ancak debian geliştiricilerinin mail listeleri üzerinde bir
işlem yapabilmesinin nerede ise imkansız olduğunu söylemişti.

Bu nedenle ne Recai Oktas'ın ne de diğer Debian geliştiricilerimizin
yapabilecekleri birşey yok. Recai bey de attığı mailde bunu söylüyor.

Madem bu adamlar Debian'a gönül vermişler, emek harcamışlar, gelin hepimiz
arkasında duralım. Eminim hepimizin hayatında Debian'ın yeri ayrıdır. En
azından benim için öyle..

Selamlar,

Ozgur

Tolun ARDAHANLI yazmış: