Konsolda Türkçe karakter problemi

Selam,
Sanirim bir önce gönderdigim mail gruba gelmedi, en azindan bana gelmedi. Mailim ikinci kez gelirse kusura bakmayin.
Makinemi stable'dan testing'e upgrade ettikten sonra konsolda Türkçe karakterleri yazamaz oldum. Sanirim klavyem ingilizce olmustu.
belgeler.org'daki Türkçe-NASIL belgesine göre yaptigim degisikliklerden sonra ise 's' ve 'yumusak g' haric digerleri düzeldi. Su anda hem konsolda hem de programlarda 's' ve 'yumusak g' calismiyor, digerleri calisiyor. Bunun sebebi nedir. Nasil düzeltebilirim.

Kolay gelsin.

Selçuk