Re: Realtek RTL8111B 10/100/1000 ethernet kart? sorunu

Bu kartın modülü Debian'da yok galiba.  İnternette yazılanlardan
hareketle deneyebileceğiniz iki şey aklıma geliyor:
1) Bu modülün kodunu Realtek'in sitesinden indirip kendiniz derlemek
http://www.realtek.com.tw/downloads/downloadsView.aspx?Langid=1&PNid=5&PFid=5&Level=5&Conn=4&DownTypeID=3&GetDown=false
2) Ubuntu Edgy'de bu kartın sorunsuz tanındığını yazıyor.  Debian'a
yakın bir sistem olduğundan belki oradan Debian'daki çekirdeğe benzer bir
çekirdek sürümü bulup onun r1000.ko dosyasını çekmeyi deneyebilirsiniz.

Olcay Kunal, 16.02.2007 tarihinde şöyle yazmış: