Realtek RTL8111B 10/100/1000 ethernet kartı sorunu

Merhabalar,

Çalıştığım yerde masaüstü bir bilgisayara Fedora 6 Test yüklenmiş olarak
geldi. Evdeki bilgisayarımda Debian Etch kullanıyorum ve hiç sorun
yaşamıyorum ya da herhangi bir sorunla karşılaştığımda İnternet ve
forumlar yardımıyla sorunumu çözebiliyorum. Çalıştığım yerde Fedora
kullanırken aynı rahatlığı yaşayamadığımdan bilgisayara Debian yüklemek
istedim, fakat daha yükleme (net-install yaparken) evresinde ethernet
kartını tanımadı. Bilgisayarın ana kartı Gigabyte GA-945GM-S2, ethernet
kartı da Onboard Realtek RTL8111B 10/100/1000 (PCI Express veriyolu).
Fedora'da bu iş çözüldüğüne göre Debian'da da çözmenin bir yolu
olmalı...

İnternette yaptığım araştırmalardan son kernellerde bu ethernet kartının
modülü ile ilgili sorun olduğunu okudum (yanlış anlamadıysam).

Bu konuda yardımcı olabilirseniz sevinirim.

Teşekkürler
Olcay Kunal