From: Recep KIRMIZI [mailto:rkirmizi@gmail.com]
Sent: Friday, February 09, 2007 12:14 PM
To: debian-user-turkish@lists.debian.org
Subject: keyif kahyaligi

Kimse kimsenin keyfinin kahyasi degil ve olamaz. fakat e-posta istemcim
filtre
uygularken cc kismininda bulunan adresi filtre olarak algilamiyor. takip
ettigim birçok liste var ve bu kadar posta arasinda birde debian-liste
arasinda olmasi gerekirken inbox'a düsen mailleri tekrar tasimak
istemiyorum.
bu konu ile alakali daha once de bir posta göndermistim. postanin amacina
ulasmadigini düsündügüm için büyük harf kullandim. Ayrica kaba tavriniz bu
listeye yakismiyor...

--
Saygilarimla... Recep KIRMIZI