keyif kahyalığı

Kimse kimsenin keyfinin kahyası değil ve olamaz. fakat e-posta istemcim filtre
uygularken cc kısmınında bulunan adresi filtre olarak algılamıyor. takip
ettiğim birçok liste var ve bu kadar posta arasında birde debian-liste
arasında olması gerekirken inbox'a düşen mailleri tekrar taşımak istemiyorum.
bu konu ile alakalı daha once de bir posta göndermiştim. postanın amacına
ulaşmadığını düşündüğüm için büyük harf kullandım. Ayrıca kaba tavrınız bu
listeye yakışmıyor...

--
Saygılarımla... Recep KIRMIZI