Re: çıkış kodunu almak ve çıktıyı yönlendirmek

Yanıtınız için teşekkürler fakat ne yazık ki istediğimi sağlamıyor. Bu
şekildeyken, çıktının zenity'ye yönlendirilmesi için cp komutunun işini
bitirmesi gerekli. Oysa benim istediğim, cp iş yaparken diyalog kutusu
görüntülemek ve, eğer sorun yoksa diyalog kutusunu kapatıp, sorun varsa
hata iletisi görüntülemek.

C. Ahmet MERCAN yazmış: