Re: çıkış kodunu almak ve çıktıyı yönlendirmek

Merhaba;

Bir çözüm olarak aşağıdaki deneyebilirsin:

(cp dosya  ; export SONUC=$?) | zenity

Saygılarımla, İyi Günler...

Cem Ahmet MERCAN

Mert Dirik yazmış:
Bir bash betiğinde, programın çıkış kodunu bir değişkene atarken aynı
zamanda programın çıktısını da başka bir programa yönlendirmek
istiyorum. Bunu nasıl yapabilirim? Betiğin bir kısmı şöyle:

cp dosya | zenity --progress vs vs.

Bu koddan sonra cp'nin çıkış durumuna göre bir hata iletisi görüntülemek
istiyorum. Fakat son çalışan komut zenity olduğundan bir türlü beceremedim.
Teşekkürler
Mert Dirik