Re: Eclipse

* Enver ALTIN [2007-07-10 15:39:07+0300]
> Sorunu yeni gordum; benim kisisel fikrim Debian Eclipse paketlerinin henuz
> yeterince olgun olmadigi ve Eclipse Foundation kapsaminda gelistirilen
> projelerin hayli geriden takip edilebildigi yonunde. Soyle ki:
>
>   - Debian paketlerinden Eclipse kurarsaniz Eclipse icerisinde yer alan
>   Software updates ozelligi islevini buyuk olcude yitiriyor.
>   - Debian paketleri ile kurulan Eclipse gcj-ecj ile derlenmis
>   oldugundan (neredeyse Native oldugundan) Sun JRE uzerinde calistirmak
>   istediginizde tam anlamiyla beklediginiz gibi davranmiyor; bellek
>   kullanimi
> [...]

Bu söylediklerine büyük ölçüde katılıyorum.  Fakat "dağıtım" açısından
bakıldığında şunu belirtmeden geçemeyeceğim.  Kendi içinde bir takım
güncelleme özellikleri sunan her yazılım dağıtım tümleştiricileri için
sorun çıkarmaya adaydır.  Ör. Eclipse, Firefox.  Geçenlerde Reddit'de
okumuştum, oradan alıntı[1] yapayım:

        The Eclipse developers came up with a list of reasons why Eclipse
        wasn't doing well for Linux programmers. Their list included: a
        lack of support for Eclipse distribution via Linux package
        management methods (RPM, Deb); not enough support by major Linux
        distributions; and a need for greater integration options with
        Linux systems and methodologies. For example, they agreed that
        Eclipse needed greater Linux system library support, support for
        Linux technologies like GNU Autotools, RPM, man, and init, and
        better support for scripting languages like Perl and Python.

[1] http://www.linux-watch.com/news/NS4521261966.html