Re: Eclipse

Merhaba Kerem,

Sorunu yeni gordum; benim kisisel fikrim Debian Eclipse paketlerinin henuz yeterince olgun olmadigi ve Eclipse Foundation kapsaminda gelistirilen projelerin hayli geriden takip edilebildigi yonunde. Soyle ki:
Bu nedenle ben dogrudan eclipse.org'dan taze cikmis olan Europa paketlerini indirip kullaniyorum bir suredir, bunu da kendi ev dizinime kuruyorum. Bu sayede istediginiz gibi update yapabilirsiniz, Debian'dan ayri olarak.

Iyi eglenceler,