Re: Bir iki yapılandırma sorusu

> 	Debian Stable kullanmaktayım;
>
> 	1) Java ve Iceweasel eklentisini kumak istiyorum.

Iceweadel zaten standart olarak kuruluyor. JVM yani JAVA,, non-free deposunda
bulunuyor. Bu paketin kurulması ile gereken ayarlar otomatik olarak
yapılıyor.

> 	2) mozilla-mplayer eklentisinin tüm dosyalar için öntanımlı oynatıcı
> olmasını istiyorum.

mozilla-mplayer paketi de depoda bulunuyor. Kurduğunuzda zaten tarayıcınız
içinden multimedya dosyalarını mplayer görüntüleyecek.
--
Goksin Akdeniz

http://www.enixma.org
http://www.linuxnet.com.tr