Re: Bir iki yapılandırma sorusu

Sal, 2007-05-22 tarihinde 21:00 +0300 saatinde, Goksin Akdeniz yazdı:
> ... olarak kuruluyor. JVM yani JAVA,, non-free deposunda
> bulunuyor. Bu paketin kurulması ile gereken ayarlar otomatik olarak
> yapılıyor.
> >
> ... depoda bulunuyor. Kurduğunuzda zaten tarayıcınız
> içinden multimedya dosyalarını mplayer görüntüleyecek.

	Yardımız için sağolun ama ben Java ve eklentisini kurmak istiyorum
anlamında yazmıştım. Bu anlamda 1. soru için verdiğiniz cevap işime
yaramadı.

	2. soruda ise mozilla-mplayer in öntanımlı oynatıcı olmasını istediğimi
yazdım; depodaki durumunu sormadım; yine bu anlamda bakıldığında bu
cevap da işime yaramadı.

	İyi niyetli yaklaşımınız için tekrar teşekkür ederim.

	Cem ÜNAL
	OMÜ Matematik Bölümü Öğrencisi