Re: ulimit

teşekkür ederim Cafer bey

anladığım kadarı ile

*       hard    nofile  8192

satırını eklemem yetecek. fakat sistemi reboot etmeden nasıl geçerli kılacam bu ayarı?

Barış.

Cafer Şimşek yazmış:
Prş, 2007-05-10 tarihinde 09:06 +0300 saatinde, "M.Barış ÜNAL" yazdı:

Merhaba

sarge amd64 serverde bazı aksaklıklar başlamıştı. apache zamansız olarak
duruyordu. bazı hata loglarında too many open file: ./htaccess
pcfg_openfile gibi bir hata mesajı buldum. biraz araştırdım ve ulimit
komutu çözüm oldu gibi. fakat makine reboot ettikten sonra ulimit -n ile
kontrol ettiğimde eski değeri olan 1024 e dönüyor. ben bunu daha yüksek
bir değere kalıcı olarak nasıl ayarlıyabilrim? sistemin genelinde ulimit
artırmak için sarge da hangi dosyayı düzenlemeliyim?

/etc/security/limits.conf dosyasını inceleyebilirsiniz.

Saygılar

herkese kolay gele
Barış.

--