ulimit

Merhaba

sarge amd64 serverde bazı aksaklıklar başlamıştı. apache zamansız olarak duruyordu. bazı hata loglarında too many open file: ./htaccess pcfg_openfile gibi bir hata mesajı buldum. biraz araştırdım ve ulimit komutu çözüm oldu gibi. fakat makine reboot ettikten sonra ulimit -n ile kontrol ettiğimde eski değeri olan 1024 e dönüyor. ben bunu daha yüksek bir değere kalıcı olarak nasıl ayarlıyabilrim? sistemin genelinde ulimit artırmak için sarge da hangi dosyayı düzenlemeliyim?

herkese kolay gele
Barış.