uzaktaki suseye debian kurulumu

Merhaba,

Uzaktaki Suse 9.3 kurulu bir sunucuya Debian Etch kurmaya çalışıyorum.
Geldiğim en son aşama şöyle:

Eski swap bölümünü formatlayıp deBootsrap ile debian'ı bu bölüme
kurdum. Daha sonra gerekli konfigurasyon dosyalarını önceki sistemden
debian a uygun hale getirerek kopyaladım. Şimdi Debian'ın çekirdeğini
Suse'nin grub'una yazmaya çalışıyorum. Daha önce yerel denemeleri suse
yerine ubuntu ile yapmıştım. Yerelde swap a yeni kuruduğum Debian'ın
/boot klasörünün içindeki
-initrd.img-2.6.18-4-486
-config-2.6.18-4-486
-System.map-2.6.18-4-486
-vmlinuz-2.6.18-4-486
dosyalarını Ubuntu'nun /boot klasörüne kopyaladım. update-grub komutu
ile de bu dosyaların menu.lst ye eklenmesini sağladım. Menu.lst deki
gerekli düzenlemeleri yapıp reboot ettim ve debian sorunsuz açıldı.

Fakat Suse'nin bu sürümünde update-grub komudu yok. Elle düzenlemeye
çalışıyorum. Fakat hala başaramadım. Ne yapabilirim? Fikri olan var
mı?

İyi çalışmalar..

Saygılar..

--