Re: tolun ardahanli konusunda ozur........

Haftada bir gün liste okumaya ayiriyordum,  artik seviye indigine göre onu da birakicaz anlasilan, ayrica küfrümü ettim bile, bekliyorum beni de dava edersen memnun olurum..
Sana, hattina, ve sahibine gerekli dava islerinde ve evcilik oyununuzda basarilar dilerim.
Ne haliniz varsa görünüz.