tolun ardahanli konusunda ozur........

Tolun Ardahanli isimli kisiye cok sert sekilde yanit verdim. Kendisi bana hakaret ya da kufur kulllanmamisti ancak soyledigi hitap sekli benim onu baska yerlere cekmeme neden oldu. Bunun neticesinde kendisine o sert tavri takindim. Kendisinden ozur dilerim. Okaratas meselesine gelince okaratas iyi niyetli ama saf birisi. Bu yuzden hem okaratas hem de tolun ardahanli'dan ozur dilerim. Yargilanma ve mahekeme olayina gelicne okaratas'a cevaben:

okaratas: Ben ozur diliyorum ama bu yuzden degil. Hat benim degil diyorum bunun ispati yok. Hat kimin uzerineyse sorumlusu odur. Ben aradan cikar giderim diyorum. Bu bu kadar acik. Biglisayar kimin kullandiginin ispati olmaz. Ben muhatap olmam  ancak bu yuzden ozur diliyor degilim. O kisi bana hakaret yoneltmedi ben orantisiz tepki verdim.  Ben orantisiz tepki verdigimi anladigim icin ozur diliyorum. Kendisi o konuda uzuldu bende sinirlendim ancak senin cikip bana o ters yaniti vermen bunlara neden oldu. Agzinin ayari olmayabilir ama bu sekilde sacmalaman senin yuzunden listeyi rahatsiz etmemize neden oldu.  Hala diyorum ki okaratas sacma sapan konustun ve beni asiri sinirlendirdin. Fakat bakiyorum ki birileri buradan bana aleni küfür savuruyor.

Bana küfür eden kişi Türkiye'nin en büyük Lamer'ı Lamer $ahin değil mi? Eksisozluk'de nami yuruyup gitmis adam. Superonline'i hacklediginde 15 yasindayken yakalandiginda polisin karsisinda hungur hungur aglamis adam. Simdi bu adami ben dava etsem ne olur? Bu adama rahatlikla mahkeme acabilirim. Bana alenen orospu cocugu dedi. Bu sucu isledi. Ben buradan kufur savurmus olsam dahi bu bana kufur edilebilmesi hakkini kimseye vermez. Burada L.Sahin'de sucludur. Olasi bir olayda bir cok kisi savciliga cagrilacak. Bunun basinda da  L.sahin geliyor.

Fakat Tolun konusunda samimiyetle ozur diliyorum ve okaratas'a da orantisiz tepki verdim. Tepkide orantisizlik oldugunu kabul ediyor ve bu konuda ozur diliyorum ayrica listeyi de rahatsiz ettigim icin kusura bakmayin.