RE: Mail listesinden konu basliginin kaldirilmasini talep etmek....

evet mail listesinden konu basliklarinin kaldirilmasini talep ediyor ve bu konuda bir soru soruyorsun ancak seni kimse yanitlamiyor. ben yanitlayayim da, sordugun soru bosa gitmesin en azindan.

demissin ki: ilgili mesajlarin kalkmasini istiyorum eger kaldirilmazsa soyle olur. ben de diyorum ki:

madem insanlarla muhatap olmak istemiyorsun, madem kisilerin sana sert cikislar yapmasini istemiyorsun, madem aldigin cevaplar seni bu derece rahatsiz ediyor ve itibarinin zedelenecegini dusunuyorsun, o zaman neden kalkip muhatap oluyorsun? hemde bana muhatap olmamami son derece gevsek ve saygisiz bir uslup ile soyleyip resmen olaya comak sokuyorsun?

problem adam misin sen?

o adam bana acikca geri zekali demeye calisti. benim google'dan yaptigim aramayi kucumseyerek bana tamamiyle sacma bir yanit verdi. sen bir soru sorsan ve kisiden senin kafanla ilgili senin zeka katsayinla ilgili sacma bir yanit alsan o anda sinirlenmeyecek misin? sana bu email listesinde saglam kafa ve vucuttan bahsedip seni geri zekali yerine koyan birileri oldu mu? olmamis ki , boyle bir durumla karsilasmamisin ki, son derece rahat bir sekilde bana "baba" seklinde hitap edip, yeaaaa heaaa benzeri bu listenin saygi cercevesini asan bir hitap sekliyle yazabiliyorsun. haydi bunu gecelim, kisilere zorla saygi duyacak degilsin peki o zaman beni geri zekali yerine koymaya calisan (ben kendisine kesinlikle herhangi bir sey soylememisim) bana sonra derece ukala bir sekilde yanit veren o adama yazdigim cevaba neden durduk yere karisiyorsun?

sen o yaniti verdikten sonra bu listede digerleri de benim uzerime coreklenecekti. bunlari sanal ortam da yasamadik mi saniyorsun?

hem kendin bazi seylere yol aciyor sonra da burada o mailleri silin yoksa soyle olur diye zirliyorsun.

kisileri tehdit ederek eline hicbir sey gecmez. madem madur olacagini dusunuyorsan sus otur uzerine vazife olmayan seye karisma. bu listede senden baska neden bir allah'in kulu daha cikip da okaratas ile olan yazisma arasina girmedi? hem elini camurun icine sok uzerine bulastir sonra da gel buradan sizlan.

isin gucun problem yaratip listeyi mesgul etmek ve insanlari tahrik etmek.

ne yani? sen burada bana geri zekali lafini ima eden bir adami offffff pofffffffff babaaa yeaaa seklinde savunacaktin da ben oturdugum yerden sessiz sessiz peki mi diyecektim?

madem o emaillerin seni rahatsiz edecegini dusunuyordun madem bu kadar saygin birisin sen neden o zaman diger saygin kisiler gibi sizli bizli bir hitap tarzi ile duzgun sekilde yazmiyorsun?

sonra da cikip buradan insanlari rahatsiz ediyorsun?

senin sorunun derdin nedir? problem adam misin sen?

cok mu super saygin zatsin? madem oyleydin de ne diye o tarzi kullanip burada kimsenin uzerine vazife dusmedigi halde o tartismaya atladin?

hemde kalkmis muhatap olma yeaaa baba yeaa diyorsun. madem bu tip konulara muhatap olunmayacagini dusunen sen neden benimle muhatap oldun? hic mi dusunemedin o dusuk tarzin ve itici hitap seklinin uzerine duzgun yanit alamayacagini?