Mail listesinden konu basliginin kaldirilmasini talep etmek....

Merhabalar;

herkese iyi calismalar diliyorum... debian-user-turkish@lists.debian.org listesinden "linux nasil tasinir?" baslikli maillerin kaldirilmasini istiyorum...

Bunu nasil yapabilecegimi bilen varmi?

Yol gosterirseniz cok sevinirim... Aksi halde bir arkadasimiza hakaret davasi acmak uzereyim...

Kimin ne kadar bilgisi varsa bu konuda yazmasini rica ediyorum...

ilk basta mail listesi yoneticisine ulasmayi dusundum ancak gordum ki sadece tek kisi butun listelerle ilgileniyor... O yuzden sizlerden once fikir almak sonra gerekli basvurulari yapmak olazsa da artik kacari yok dava acmak istiyoryum...

hepinize iyi calismalar diler saygi ve sevgilerimi sunarim...

Tolun ARDAHANLI
Debian GNU/Linux....
forever...

Check out new cars at Yahoo! Autos.