Re: linux nasil tasinir?

ne diyelim, saglik sihhat olsun.. herseyin basi saglik, saglam kafa saglam vucutta yani..

ben size partimage denen bir tool var ubuntu paketini indirin, bir bakin bakalim neymis dedim. siz google'da kafanizdakini aramayi surdurmussunuz ne diyelim simdi..

oysa ki dedigim program sizin herhangi bir komutla ugrasmanizi onluyor, image aliyor aldigi image'i tekrar yazabiliyor.. keske google'da arama yapma isine partimage ile baslasa idiniz, ilk link size resimlerle ne oldugunu anlatacakti..

http://www.debianadmin.com/backup-and-restore-linux-partitions-using-partimage.html

saygi, sevgi, linux..