Re: kapatma düÄ?mesi nereye gitti?

xgl yok. ayrıca yeni bir temadan kaynaklandığını sanmıyorum. shutdown komutunun diğer kullanıcıların kullanabileceği şekilde ayarlayabilsem... normalde modunu r-xr-xr-x olarak ayarladım. ama hala root olmamı istiyor. acaba komut çalışmadan önce bir sh yada konfigürasyon dosyasından onay mı alıyor...manlardan shutdown.allow diye bir dosya buldum. default olarak yok. yarattım ama hala işe yaramıyor. belkide sudo ile ilgilidir

On 4/10/07, Tuğba Yılmazer <kul_kedisi_siktirella@hotmail.com> wrote:
XGL kurdugumda bende de reboot ve shutdown gitmisti. XGL ile ilgili olmasin?
(Varsa eger)