Re: kapatma düğmesi nereye gitti?

Merhaba,

yeni bir gdm themesi yüklediyseniz bundan kaynaklanabilir... default gdm temasına geçer misiniz ?

2007/4/7, emrullah ozalp < emrullah.ozalp@gmail.com>:
ubuntu : dapper drake
söz veriyorum bi daha etcyi kurcalamıyacam.bir beyefendi apt-get reconfigure gdm işe yarar demişti ama olmadı.. gnomede kapat düğmesine bastığımda menude hibernate lock vs var ama artık shutdown yok. evin kullanıcılarına terminalden kapatma izni vermek istiyorum. /sbin/shutdown artık herkesin çalıştırabileceği bir komut ama paso root olman gerek diyor. bunun dışında editlemem gereken bir sh scripti varmı?   not:/etc/shutdown.allow default olarak sistemde yok. yarattım ama işe yaramıyor. teşekkür ederim  :)

--
emrullah.ozalp