X başladıktan sonra komut çalıştırma

Merhaba,
Bir süredir evdeki makinamda M$ ürünlerini kullanmayı bırakıp
Debian kararsız sürüm kullanmaya başladım. Makinama xvnc4server kurdum.
Yapmak istediğim şey ise X başladıktan sonra otomatik olarak x0vnc4server
komutunu çalıştırmak ve işten eve bağlanabilmek. Display manager olarak
gdm kullanıp otomatik login yapıyorum.
Acaba otomatik çalıştırma işini nasıl yaparım? İlginize ve yanıtlarınıza teşekkür
ederim.

"Çalışmadan, öğrenmeden, yorulmadan rahat yaşamanın yollarını alışkanlık haline getirmiş milletler, evvela haysiyetlerini, sonra hürriyetlerini ve daha sonra da istikballerini kaybetmeye mahkumdurlar"
M.Kemal ATATÜRK