Re: [GÜVENLİK] GnuPG için acil güvenlik duyurusu

Cafer bey, kusura bakmayın sorunuzu geç farkettim, bir de dünya meşgaleleri
girince araya _çok_ geç cevap yazıyorum.

* Cafer Simsek [2006-12-10 02:52:25+0200]

> Elbette, onu zaten akıldan çıkartmak mümkün değil. O gönüllüler olmasa
> zaten Windows'tan çok farkı olmayacak.

Windows'tan ziyade başka bir dağıtımı kastetmiştim orada.

> Teşekkürler uyarılar için. Bu durumda bir soru daha geliyor:
> debian-security-announcement listesine düşen mesajların gecikmesinden
> dolayı, depolardaki (özellikle security.debian.org deposundaki)
> değişiklikleri sıklıkla (hatta mümkünse anında) takip edebileceğim bir
> mail listesi veya bir mekanizma mevcut mu Debian üzerinde?

Şöyle bir takip sayfası var:

    http://idssi.enyo.de/tracker

Henüz Debian çatısına eklemediler bunu, ama sanıyorum mevcut haliyle çok
işinize yarayacaktır.