Re: Debian.org.tr Hakkinda

Merhaba

Hakan COSKUN son derece haklı. Bence sitenin durumu içler acısı. Çoğu
zaman görüntüleyemiyorum bile. Hasbel kader girdiğim bir kaç sefer de
"içi geçmiş" bir içerikle karşılaştım. Buna kesin bir çözüm
bulmalıyız. Debian a ve debian topluluğuna yakışır bir site olmalı.
İçeriği son derece geniş, güncel haberler ve gelişmelerin yer aldığı
bir site. Bu siteyi kim neden düzeltmiyor anlamıyorum. Eğer zamanı ve
olanağı yoksa neden başkaları ile paylaşmıyor bu yükü onu da
anlamadım. Bunun için gönüllülerden oluşan çalışma gurupları
oluşturabiliriz. İçerik ile ilgili çalışma gurupları belirleyelim.
Herkes bu çalışma guruplarında gönüllü olarak çalışsın. Yeteneklerini
ve bilgisini paylaşsın.

Ayırca ciddi bir eğilim ve merak artışı var linux ile ilgili. Bu ilgi
ve merak kesinlikle iyi yönlendirilmeli, desteklenmeli, yeni
kullanıcılara ve yeni başlayanlara büyük destek olunmalı. Yoksa burda
daracık, bizbize yaşamaya devam ederiz.

Site ile ilgili yapılacak çalışmalarda gönüllü olarak çalışmayı
isterim. Zaten web tasarım işi yapıyorum. Konu yabancı değil yani. :)

Saygılar..

--
Ali Deniz EREN
ali.deniz.eren@gmail.com

19.12.2006 tarihinde Hakan COSKUN <hakan@datanart.com> yazmış:
Merhaba Herkese;

www.debian.org.tr sitede kullanıcıların gönderdigi yazilar ver
Ekran görüntüleri gibi icerikler neden güncellenmiyor? Birkaç
ekran görüntüsü ve ip uçu olabilecek yazı gönderdim siteye ama
Admin tarafından incelenip sitede yayınlanacaktır diye bilgi geldi
ama icerik yayınlanmadı. Görüntülerde aynı şekilde yayınlanmadı
bu konuda kimden bilgi alabiriz?

Teşekkürler.

Hakan COSKUN