Re: IP TABLES VE BANDWITH PAYLAŞIMI

15 Ara 2006 Cum 13:16 sularında, Hakan Yiğit şunları yazmıştı:
> Selam
> Aslina bakarsaniz problemimiz tam olarak bu degil,
> Squid de yasaklama yapabiliyoruz dosya indirme de de yasaklamalar aktif olabiliyor ama sorun surada
> iso uzantili dosyalar buyuk boyuttalar ozellikle Linux surumlerine ait olduklarinda, ayni anda iki kisi bu dosyalari indirmek istediginde tum trafigi somuruyor oluyorlar ornekteki gibi yaparsam da bu sefer sabit  bir bant genisligi kullandirmis oluyorum .
>
> ben dosyanin download edilirken boyutuna gore bandwith i belirlemek istiyorum
> [...]
Selam,

Böyle bir sınırlamayı aşmak kolay olur kullanıcılarınız için.
Dosyayı parçalayıp indiren programlar var. Zaten sizin istediğiniz
yönde çözüm geliştiren olmamış (Google öyle diyor); çoğunluğun bir
bildiği olmalı... Başka bir yöntem daha yararlı olabilir.

Esen kalın,
Nilgün