Re: CNET CWP-854 sorunu

selam,
bu konuda bu sabah baris'in attigi bir mail vardi. sagolsun mini bir howto hazirlamis.

çok uzun uğraşılar sonucunda bende baya birpratiklik kazandım bu konuda.
artık hiçbir sorunla karşılaşmadan kablosuz bağlantı kurabiliyorum.
yaptıklarım adım adım şöyle:

1. m-a ile ipw2200 driverlarını kuruyorum.
2. kurduğum driver için gereken firmware i indirip sarge için
/usr/lib/hotplug/firmware dizinine, etch için /usr/fimware dizinine
açıyorum.
3. /etc/wpa_supplicant.conf dosyasına wpa için gereken ayarları yapıyorum.
4. /etc/default/wpasupplicant dosyasına gerekli parametreleri yazıyorum
ve otomatik çalıştırıyorum.
5. /etcnetwork/interfaces dosyasını ayarlıyorum.
6. en fazla bi reboot yaptıktan sonraki buna 1 kere ihtiyaç duydum
kablosuz bağlantım çalışıyor.

interfaces a eklediklerim:
auto eth2
iface eth2 inet dhcp
pre-up wpa_supplicant -B -c/etc/wpa_supplicant.conf -ieth2 -Dwext
pre-down killall -q wpa_supplicant

wpa_supplicant.conf dosyam:
ctrl_interface=/var/run/wpa_supplicant
eapol_version=1
ap_scan=1
fast_reauth=1

network={
     ssid="benim-networküm"
     proto=WPA
     priority=2
     scan_ssid=1
     key_mgmt=WPA-PSK
     pairwise=TKIP CCMP
     group=TKIP
     psk="çok-ama-çok-gizli-şifrem"
}

not: bunlar aşşa yukarı 3 aylık bir araştırmanın ürünü olup artık
kurduğum her debianda şaşmadan çalışıyor. belki firmware dizinlerini
yanlış hatırlıyor olabilirim. aramanız gerkebilir.

herkese kolay gele.

Barış.

--
Ozgur Karatas