CNET CWP-854 sorunu

          Merhaba;

    Elimdeki Cnet CWP-854 marka/model PCI kablosuz kartımı debian altında rt2500 paketini kullanarak (debian testing kullanıyorum) çalıştırmayı denedim.  rt2500-source paketini indirip module-assistant ile gerekli kernel modülünü oluşturdum (modül sorunsuz bir şekilde oluştu ve yüklendi) , fakat kartın yapılandırmasını tamamlayamadım. http://rt2x00.serialmonkey.com/wiki/index.php?title=Debian_rt2500_Howto dökümanında geçen iwconfig ve iwpriv komutlarının çıktıları aşağıdadır.

iwconfig =>
eth1      no wireless extensions.

iwpriv =>

eth1      no private ioctls.

Bu konuda yardımcı olabilirseniz sevinirim. Şimdiden teşekkürler.