Re: Tartışma hoş olmamış

Merhaba,
sordugunuz sorudan ve aldiginiz cevaptan, cevaba gelen elestiriden cevabin
ve elestirinin nerelere vardigindan dolayi ne rahatsizlik duyun, ne
sorununuz ve bilginizi paylasmaktan cekinin. bunu yasayan ve bu listeyi
terk eden tek kisi ben degilimdir. Bu zaten bizim Turkiye'miz insanina has
bir durum.. Yabanci bir mail listesinde hic boyle sorunlar yasanmiyor.
Acikcasi konuyu uzatmaya gerek yok. Yine listenin amaci dogrultusunda
soralim, cevaplayalim, paylasalim, yanilalim, ikaz edelim, ikaz edilelim.
Sadece kucucuk akli ile buyuk baliklari yutmaya kalkanlara izin
vermeyelim, yeter.
kolay gelsin.

--
Ozgur Karatas