Re: Sanal makina içindeki işletim sistemleri

Selam,
bu aslinda iyi bir soru. Benim kendi deneyimlerimden yola cikarsak;

Product: VMware Server Console
Version: 1.0.1 build
Host OS version: 2.6.17-10-server kernel

VMware server uzerinde Windows 2000, Windows XP ve Solaris 10 kurulu.

Bu isletim sistemlerinin debian tarafinda bir guvenlik proseduru veya
vmware security tool'u mevcut degil. Windows XP gecen internette
dolasirken gelen bir virusten dolayi cokmustu. Bu debian'i etkilemedi.
Sadace Windows'in explorer.exe'sine zarar verdi. Debian tarafinda
vmware'in bulundugu dizin veya debian tarafinda bir sorunla karsilasmatim.
kolay gelsin.

--
Ozgur Karatas

http://www.ozgurkaratas.com/