FTP ve/veya SSH sorunu

Merhabalar,
uzaktaki bir makinaya dosya atmak veya dosya almak istiyorum. gFTP yükledim ve sisteme girişte sorun yok, ancak dosya veya klasör kopyalarken bağlantı kesiliyor, nedendir bilmiyorum ama bu sorunu başka yaşayan var mı? gFTP kullanarak hiç dosya gönderemedim daha. Gnome kullanıyorum ama KDE'nin ftp istemcisi kftpgrabber'i de yükledim aynı hata onda da oluştu. Düzgün çalışan ve SSH desteği olan bir ftp programı önerebilir misiniz?

Şimdiden teşekkürler.
İyi çalışmalar...
--
v e l i   a k ç a k a y a