Re: debian RAID5

Merhaba;

Sorunuzu listeye sorarsaniz diger arkadaslarin da merakini gidermis
oluruz.

Ozel olarak bu DELL sunucu hakkinda bilgim yok. Hardware karti ile raid
kart farkli olabilir. Eger donaniminiz uzerinde hardware raid karti
bulunuyorsa tum raid isini zaten bu kart yapar. Debian in bundan haberi
bile olmaz. Sunucunuz ya da raid kartiniz ile birlikte gelen brosurlere
bakarsaniz raid yapilandirmanizi naisl yapacaginizi gosterir. Standart
olarak donanim acilirken bios tarzi kontrol ekranina gecip
raid1-2-3-4-5-10 vss.. yapilandirmanizi yapabilirsiniz. Dedigim gibi bu
isi hardware olarak yaptiginizdan linux da  raid yapilandirmasi
acisindan herhangi bir islem yapmaya gerek kalmaz.

Guncel bir debian surumu isinizi gorebilir.

Selamlar

Afşin Taşkıran
www.enderunix.org/afsin