vpn baglanti sorunu

Merhaba,

Sirket merkezimiz ve bolgelerde firewall olarak Debian uzerinde iptables
kullaniyoruz.

Merkezde Windows 2003 server uzerinde vpn server kurduk. Firewalldan 1723
nolu portu ve GRE protokolunun yonlendirmesini yaptik.

Sorunumuz bolgelerin her birinden ayni anda sadece 1 terminalin
baglanabilmesi. 2. terminal baglanirken connect oluyor. "Verifiying username
and password" kisminda yaklasik 1 dakika bekledikten sonra "Error 721 : The
remote computer did not respond" hatasini veriyor.

Test icin bolgelerden birinde firewallu sokturdum, yerine cift ethernetli XP
Professional calisan bir makina koydurup interneti paylastirdim. Bu durumda
arkadan istedigim kadar terminal baglanabiliyor. Yani sorunun debian
iptables firewalldan oldugu acik. Tum rulelari sildim. Sadece Masquerading
yapiyor ama sonuc ayni.

Ek bir modul mu yuklemek lazim? Ya da ayri bir rule mu yazmak gerekiyor
bilmiyorum.

Yardimci olabilecek, fikir verebilecek olan arkadaslara simdiden
tesekkurler....

Cuneyt Ozon